s

Lehdistötiedote: Third Coast Terminals

Third Coast Terminals käyttää katastrofista toipumiseen M-Filesia hybridipilviympäristössä hurrikaaneille alttiilla Yhdysvaltain etelärannikolla

Press Release: Third Coast Terminals - Hybrid Cloud Disaster Recovery with M-Files Document Management

Third Coast Terminals

Petrokemian alan yritys yksinkertaisti ja helpotti myyntireskontra- ja laskutusprosesseja M-Filesin yritystietojen hallintajärjestelmällä

DALLAS, 4.11.2014: M-Files Corporation toimittaa ratkaisuja, jotka parantavat huomattavasti yritysten mahdollisuuksia hallita dokumentteja ja muita tietoja. Nyt yritys tiedottaa, että Third Coast Terminals, petrokemian alan johtava yritys, on valinnut M-Filesin yritystietojen hallintajärjestelmän (EIM) voidakseen hallita ja käsitellä tehokkaammin myyntireskontra- ja laskutustietojaan.

Third Coast Terminals on ottanut M-Filesin käyttöön hybridipilviympäristössä katastrofeista toipumista varten sen varmistamiseksi, että yrityksen sisältö pysyy turvassa, vaikka yrityksen konesalijärjestelmien turvallisuus vaarantuisi hurrikaanin tai muun katastrofin sattuessa.

Third Coast Terminals luo ja hallitsee laajaa tietomäärää, jonka sisällöt liittyvät petrokemialliseen säilytykseen, kontitukseen ja lähetyspalveluihin. Suuri osa yrityksen taloushallinnan ja laskutuksen dokumentaatiosta oli paperimuodossa, minkä vuoksi huomattavan paljon aikaa kului dokumenttien skannaamiseen ja kopiointiin sekä dokumenttien fyysiseen kuljettamiseen laitoksen eri osiin. Lisäksi Third Coast Terminalsin sähköisiä dokumentteja hallittiin verkkokansioissa, jolloin henkilöstön oli vaikeaa löytää nopeasti tarvitsemansa dokumenttiversiot.

Yhdysvaltain etelärannikolla sijaitseva Third Coast Terminals myös tarvitsi tiedonhallintaratkaisun, joka pystyi tarjoamaan katastrofista toipumisen ominaisuuksia ja varmistamaan, että tärkeät sisältöominaisuudet pysyvät suojassa hurrikaanin tai muun mahdollisesti yrityksen dokumentit tai muun tiedon vaarantavan, katastrofisen tilanteen, kuten tulipalon tai järjestelmä- tai laitteistovian sattuessa.

Third Coast Terminals otti käyttöön M-Filesin yrityksen tiedonhallintaratkaisun (EIM) pilvessä luodakseen tehokkaamman ja virtaviivaisemman laskutus- ja myyntireskontraprosessin, joka poistaa paperin käytön tarpeen ja lisää tuottavuutta tuomalla oikeat dokumenttiversiot nopeasti ja helposti henkilöstön ulottuville. Ottamalla käyttöön M-Filesin paikallisesti käytettävään Chempax-ERP-järjestelmään yrityksen henkilöstö voi olla varma siitä, että heillä on aina ajantasaisin ja uusin versio ostoreskontradokumenteista ja tiedostoista, joihin ne pääsevät nyt suoraan yrityksen ERP-järjestelmästä. M-Filesin avulla Third Coast Terminals laskuttaa nyt asiakkaita klo 13 tuotelähetysten jälkeisenä päivänä, mikä on parantanut merkittävästi kassavirtaa ja asiakaspalvelua. Lisäksi mahdollisuus käyttää M-Filesia hybridipilviympäristössä antoi Third Coast Terminalsille katastrofistatoipumisjärjestelmän ja jatkuvuussuunnitelman. Näin varmistetaan, että tärkeisiin liiketoiminnan tietoihin päästään käsiksi, vaikka yrityksen toimistosta on poistuttava hurrikaanin tai muun luonnonmullistuksen vuoksi.

”M-Filesiin siirtyminen papereihin ja verkkokansioihin perustuneesta tiedonhallintaprosessista on antanut henkilöstöllemme nopeamman pääsyn oikeisiin myyntireskontra- ja saatavadokumentteihin, mikä lisää tuottavuuttamme ja tarjoaa pohjan paremmalle päätöksenteolle”, sanoo Paul Glenn, Third Coast Terminalsin henkilöstöosaston apulaisjohtaja. ”Olemme saaneet M-Filesista merkittäviä etuja, joita emme osanneet odottaakaan, kuten säästöt säiliöalusten kuljettajien odotuskustannuksista, koska heidän ei tarvitse enää odottaa dokumentaatiota.”

”Otettuaan M-Filesin käyttöön hybridipilviympäristössä Third Coast Terminalsilla voidaan luottaa siihen, että tärkeät yritystiedot ovat suojassa ja aina käytettävissä, vaikka suuri hurrikaani vaarantaisi konesalijärjestelmien eheyden”, sanoo Greg Milliken, M-Files Corporationin markkinoinnin apulaisjohtaja. ”Hybridijärjestelmät mahdollistavat dynaamisemman ja reaaliaikaisen katastrofista toipumisympäristön, ja M-Filesin avulla Third Coast Terminals voi yksinkertaisesti ’kääntää kytkintä’ ja varmistaa jatkuvan ja keskeytymättömän pääsyn yritystoiminnan tärkeisiin toimintoihin myös äärimmäisten sääilmiöiden jälkeen.”

Paul Glenn

Henkilöstöhallinnon johtaja | Third Coast Terminals

”Koska yhtiömme sijaitsee hurrikaanialttiilla Yhdysvaltain etelärannikolla, tarvitsimme tiedonhallintaratkaisun, joka pystyy tarjoamaan toimintoja onnettomuuksista toipumiseen ja varmistamaan tärkeän tieto-omaisuutemme suojelun luonnonkatastrofin tai laitteistovian sattuessa. Nyt kun käytämme M-Filesia HYBRIDIPILVIYMPÄRISTÖSSÄ, meillä on aina suunnitelma liiketoiminnan jatkuvuuden ja onnettomuuksista palautumisen varalle, joten pysymme toimintakunnossa tilanteessa kuin tilanteessa.”